torsdag 3 maj 2007

Välkommen Viggo!

Klockan 01.15, 3390 gram, 50 cm.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon Viggo!
Hoppas du fick sova lite i natt. Du ser lite trött ut, kanske fick ta i för att komma ut.
Det är en vacker tid nu, din första. Igår kom svalorna.
Kom ihåg att dia bra så du blir stor och stark. Själva har vi Outi - min sambo och jag ett flasklamm som vi turas om med.
Så låt dig inte nöja med annat än mammas tutte!
Akta dig för pappa om han har vit rock - du kan fort bli trött igen.
Sjung på så kan du gå med i Orphei Drängar om några år.
Hälsa mamma och pappa och tacka för barnbarnet!
Farfar, Outi hälsar

Anonym sa...

Välkmmen till världen säger vi till lille söte viggo.
Han har en riktigt bra chans här i livet med tanke på vem mamma o pappa är..
Hoppas ni alla mår bra och att allt gått som det skall..
Grattis och "moubarak" (Välsignad!)
/al-Ayoubi

Anonym sa...

Grattis till nyproduktionen av en god samhällsmedborgare.

Orientering, fältskytte, jujutsu, är väl den naturliga starten på fostran. Sedan är det bara att gå vidare med thaiboxning, kravmaga, militär femkamp, dynamiskt skytte, och lite blandade lerduvor ska väl ge en god grund för den ungen mannen. Behövs fler tips så är det bara att höra av sig.

Man är ju en jäkla amatörbloggare så jag la visst detta visdomsord på fel ställe. Det kan dock med fördel läsas minst två gånger.

Anonym sa...

Grattis! Vilken sotnos. Nu har jag en kusin som heter Viggo. Grymt! Jag ar jatteglad for er skull. Ha det underbart Viggo, Anders och Sanna och de andra barnen ocksa saklart. Kram fran kusin/systerdotter/nan slags slakting Maria