tisdag 1 maj 2007

Första maj, första posten

Jaha, då har man skaffat en blogg. Inte vet jag vad det skall vara bra för, men jag är väl knappast ensam om att prova saker utan att veta vad man skall ha dem till. Den här texten skriver jag från min handdator/telefon, en HTC TyTN. Det är förstås lite kul att kunna blogga när man t.ex. sitter på en buss eller kanske på jobbet. Eftersom ingen annan lär läsa den här bloggen kanske den kan tjänstgöra som ett slags dagbok. Vi får väl se...
Testar att bifoga en bild från valborgsfirandet igår.

3 kommentarer:

Anonym sa...

TyTn är förstås bäst! kul o se att du håller stilen! är jätte nöjd med min
Fawzi

Anonym sa...

Tekniknördar!

Ehh, vad hette prylen förresten?

Anonym sa...

Grattis till nyproduktionen av en god samhällsmedborgare.

Orientering, fältskytte, jujutsu,är väl den naturliga starten på fostran. Sedan är det bara att gå vidare med thaiboxning, kravmaga, militär femkamp, dynamiskt skytte, och lite blandade lerduvor ska väl ge en god grund för den ungen mannen. Behövs fler tips så är det bara att höra av sig.